perjantai 17. toukokuuta 2019

Kolmas viikko

Olin maanantaina, perjantaina ja lauantaina normaalisti töitä. Maanantaina kävin yksikseni hieman ulkona kaupoilla. Tiistaina minulla oli taas koulupäivä, jonka jälkeen lähdimme Sinin, Julian ja Bettinan kanssa Hannoveriin. Bettina näytti ensin meille missä on juna-asema, josta lähdemme takaisin asunnolle ja meidän piti käydä enemmän ostoksilla, mutta vietimme kaiken aikamme Primarkissa, kun löysimme sieltä paljon kaikenlaista ja alkoi tulemaan myöhä. Keskiviikkona minulla oli taas vapaapäivä, jonka vietin kerrankin ihan rauhassa asunnolla.

Matkalla Hannoveriin:



Torstaina oli koululla eurooppapäivä ja otimme sen päivän vapaaksi töistä, jotta pääsemme näkemään millaista ohjelmaa koululla on. Myös neljäs matkaseuralaisemme Manu, joka on kauempana Hamelnista töissä, pääsi liittymäänb seuraamme. Koululla järjestettiin erilaisia työpajoja joihin kävimme tutustumassa ja näimme myös Turku aiheisen videon, jonka oli tehneet viime vuonna Suomessa olleet saksalaiset opiskelijat. Koska emme löytäneet mitään kiinnostavaa pajaa, lähdimme lounaan jälkeen kiertalemään kauppoja ja kävimme myös kirkossa, joka om lähellä kouluamme eli Elisabeth-Selbert-Schulea.

Kuvia torstailta:










Perjantai menikin sitten normaalisti töissä, kun taas lauantaina lähdin suoraan töistä työkaverreitteni Luisen ja Emilyn kanssa Emilyn luo katsomaan Harry Potteria, heidän kysyttyä minua mukaansa. Katsoimme elokuvan englanniksi poiketen saksalaisesta tavasta. Täällä nimittäin melkeimpä kaikki on dubattu saksaksi, mutta minun takiani katsottiin elokuva englanniksi.

Kuvia lauantailta:






Manu oli päässyt lauantaina minun poissa ollessani asunnolllemme ja hän pystyi jopa yöpymään Hamelnissa, joten sunnuntaina kävimme vähän kiertelemässä kaupungilla, jonka jälkeen tulimme takaisin ja vietimme rauhaisan loppu sunnutai illan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti