torstai 9. toukokuuta 2019

Uusia viikko tapahtumia

Olin maanantaina ja torstaista lauantaihin normaalisti töissä eli kahdeksasta puoli viiteen, mutta lauantaina työkaverit pyysivät minua mukaansa Hamelnissa järjestettäville ruoka festivaaleille. Festivaaleilla oli erilaisia kojuja, joissa myytiin eri maiden ruokia. Aluksi kuitenkin satoi ja kävimme kauppakeskuksessa jäätelöllä, jonka jälkeen tulimme takaisin ulos ja kiertelimme hieman ennenkuin lähdimme omille teillemme.



Saman viikon tiistaina olin koululla ja keskiviikkona minulla oli vapaapäivä ja molemmat päivät vietimme yhdessä Sinin ja Julian kanssa. Tiistaina olimme koulun jälkeen kuvaamassa ja kävelemässä tyttöjen kanssa. Keskiviikkona emme oikein voineet mennä minnekkään, koska kaikki paikat olivat kiinni vapun takia. Ja minun piti muutenkin jäädä sisälle koska allergia oireeni olivat niin pahat sinä päivänä.

Kuvia tiistailta:




Sunnuntaina olin ajatellut pyöriä itsekseni kaupungilla ja ostella tuliaisia ja sen sellaista. Tajusin kuitenkin pian etteivät kaupat ole auki joten ostin vain japanilaisen crepen ja matcha juoman ruoka festivaaleilta ja postikortteja merkkeineen ja kiertelin vähän kaupungilla ennekuin lähdin takaisin kotiin. Lopetan postauksen muutamalla kuvalla sunnuntailta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti